piątek, 22 marca 2013

Czyste biuro zdobywa klientów


Dobrze organizowane, czyste biuro jest najlepszą wizytówką firmy. Potencjalny klient wchodząc do takiego pomieszczenia wie, że właściciel jest osobą godną zaufania, że dba o swój biznes, oraz że traktuje każdą wchodzącą osobę jako potencjalnego klienta co świadczy o dobrym, marketingowym podejściu. By potwierdzić tę tezę wystarczy przenieść się do własnego domu, co każdy dobry gospodarz robi przed przyjściem gości? Sprząta! Dlaczego sprząta? Bo chce zrobić dobre wrażenie! To jedna z prawd, które nie sposób podważyć.

Jeżeli chcesz by Twoje czyste biuro zdobywało Ci nowych klientów, zadbaj o następujące rzeczy:
- szklane drzwi i okna muszą lśnić, niedopuszczalne są zacieki ani zamazy;
- sprzątając nie zapomnij wytrzeć klamek, kontaktów i włączników światła;
- regularnie odkurzaj i pierz dywany i wykładzinę, które zbierają bakterię i po dłuższym czasie bez    prania zwyczajnie zaczynają śmierdzieć;
- dobry serwis sprzątający pamięta o tym by przed wyjściem przetrzeć powierzchnie płaskie regałów i blaty stołów, szczególnie w miejscach, gdzie często pojawiają się klienci;
- zadbaj o rośliny, które są ozdobą i magnesem na ludzi ale tylko jeśli są dobrze utrzymane;
- łazienka, o niej chyba nikomu nie trzeba przypominać bo to oczywiste, że musi lśnić. Jest to tym bardziej ważne, jeśli przechodzi przez nią wiele osób lub jest często odwiedzana przez potencjalnych klientów. Niedopuszczalne jest również by zabrakło w niej mydła, ręczników papierowych czy innych środków czystości;
- dbaj o regularne wynoszenie śmieci, dzięki temu powietrze w Twoim biurze zawsze będzie czyste i przyjemne;
Dzięki regularnemu wykonywaniu tych czynności, biuro stanie się jedną z najważniejszych wizytówek firmy.

---------------
Nasi dobrze wyszkoleni specjaliści szybko i sprawnie wykonają każdą z tych prac, i wiele innych. Monitorujemy pracę naszych pracowników by wszystkie czynności były wykonywane na najwyższym poziomie. Nasze wysokie standardy są najlepszą odpowiedzią na Twoje potrzeby.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz