środa, 13 marca 2013
Brudne biuro stresuje pracowników!
Każda praca powoduje stres. W większości przypadków poziom stresu nie jest duży i pracownik może sobie poradzić z nim sam. Są jednak czynniki, które sprawiają, że poziom stresu u pracowników rośnie. Naukowcy postanowili zgłębić ten temat, a wyniki ich badań nie pozostają złudzeń: dezorganizacja i bałagan w biurze są jednymi z najważniejszych czynników stresogennych w pracy!
Pracownik musi zmagać się klientami i wysokimi wymaganiami kierownictwa, co samo w sobie jest stresujące, dlatego warto zadbać o to żeby mógł wykonywać swoje obowiązki w miejscu, gdzie może się spokojnie poruszać i gdzie wszystko znajduje się na swoim miejscu.
Najlepiej by o porządek biurach dbali profesjonaliści, ale można o to zadbać samemu. Warto zacząć od swojego biurka. Spójrz na nie. Jeśli widzisz stosy papierów, dokumenty, które już dawno trzeba było odłożyć na miejsce, okruszki i inne niepotrzebne rzeczy, musisz coś z tym zrobić! Biurko to miejsce przy którym spędzasz najwięcej czasu i gdzie wykonujesz swoje obowiązki dlatego zadbaj o to by było czyste i uporządkowane. Dzięki temu ty też poczujesz się lepiej.
Każde biuro jest inne, dlatego warto się zastanowić co jest problemem, i czym trzeba się zacząć by wyglądało lepiej i by pracownicy lepiej się w nim czuli. Dla większości ludzi praca to miejsce stresogenne, jednak dzięki prostemu sprzątaniu można obniżyć jego poziom i podnieść produktywność osób w nim zatrudnionych.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz